اخبار لوازم خانگی

حلقه الماس 10 میلیون دلاری در نمایشگاه تجاری کره شمالی!

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی تصویری از نمایشگاه برگزار شده می نویسد:"در غرفه های مختلف این نمایشگاه محصولات مختلفی از جمله عینک های آفتابی 2 دلاری و حلقه های الماس 10 میلیون دلاری عرضه شده اند. دیگر اقلام موجود در این نمایشگاه دوچرخه برق

admin | 8 سال قبل

پايگاه خبري لوازم خانگي ايران: در نمایشگاه تجاری که اخیر در کره شمالی برگزار شد کالاهای مختلفی به فروش رسید از حلقه های الماس 10 میلیون دلاری تا بازی های ویدئویی عجیب و غریب. کرم های سفیدکننده پوست نیز از دیگر اقلام عرضه شده در این نمایشگاه بودند.

 

به گزارش خرداد، روزنامه بریتانیایی “دیلی میل” با انتشار گزارشی تصویری از نمایشگاه برگزار شده می نویسد:”در غرفه های مختلف این نمایشگاه محصولات مختلفی از جمله عینک های آفتابی 2 دلاری و حلقه های الماس 10 میلیون دلاری عرضه شده اند. دیگر اقلام موجود در این نمایشگاه دوچرخه برقی، جرثقیل و حتی لوازم خانگی از جمله تلویزیون های فلت و ماشین های لباس شویی بودند.”

 

این روزنامه اشاره کرده که این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه مشابه برگزار شده در سال 2014 میلادی تعداد بازدیدکنندگان بیش تری را به خود جلب کرده بود. در این نمایشگاه بین المللی پاییزه بیش از 300 شرکت از 13 کشور جهان از جمله از سنگاپور و آلمان محصولات خود را عرضه کردند.

1


 

نظر شما چیست؟