سایر خبرها

خانه ۱۲۰ میلیارد تومانی خواننده سرشناس خبرساز شد +تصاویر

ال کا ایران : ۲۹ میلیون دلار زیر قیمت تعیین شده برای خانه است و همین موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه های خبری برای این خواننده در رسانه ها شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سر التون جان خواننده سرشناس انگلیسی خانه‌ای واقع در بورلی هیلز را به قیمت ۳۴ میلیون دلار (در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان) خریداری کرد، که ۲۹ میلیون دلار زیر قیمت تعیین شده برای خانه است و همین موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه های خبری برای این خواننده در رسانه ها شد.

شایان ذکر است که «سر التون جان» خواننده، آهنگساز و پیانیست اهل انگلستان است. تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه از آثار التون جان در جهان به فروش رسیده است که به همین خاطر او به یکی از موفّق‌ترین هنرمندان جهان در تمام دوران‌ها تبدیل شده‌است. او بیش از ۵۰ اثر در جدول ۴۰ ترانهٔ برتر انگلستان ثبت کرده‌است.

 


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟