اخبار لوازم خانگی

چه کسانی در اولویت دریافت کارت اعتباری خرید کالا هستند؟

ال کا ایران : رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان لوازم خانگی اعلام کرد: در مرحله اول طرح خرید کالاهای ایرانی با کارت اعتباری پیش‌بینی شده که ارگان‌ها و کارمندان دولتی از آن استفاده کنند و در مرحله بعد، استفاده برای عموم مردم خواهد بود.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدرضا دیانی درباره جزئیات طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری، اظهار کرد: کالاهای بسیاری از صنایع دیگر می‌توانند مشمول طرح خرید با کارت اعتباری شوند اما هنوز برخی صنایع فرم‌شان را تکمیل نکرده‌اند و مدارک‌شان کامل نیست. تولیدکنندگان معتبر که دارای مهر استاندارد کیفیت هستند نیز می‌توانند به این طرح وارد شوند و پذیریش آن‌ها از سوی وزارت صنعت وجود دارد.

وی افزود: طرح خرید کالا مدلی است که در تمام کشور‌هایی که دچار رکود شده‌اند برای ایجاد رونق و تحریک تقاضا استفاده شده است و کشور‌هایی که با چنین شرایطی روبرو بوده‌اند توانسته‌اند صنایع بزرگ خود را سرپا نگه دارند و از بحران بیشتر جلوگیری کنند.

دیانی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت لوازم خانگی در کف قرار دارد، و بهترین زمان برای خرید از سوی مصرف‌کنندگان است، اضافه کرد: بازپرداخت این طرح به صورت 18 قسط پیش‌بینی شده است و حدود 12 درصد نرخ سود برای آن در نظر گرفته شده است.

رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان لوازم خانگی ادامه داد: از سوی دیگر برای تحریک بازار و خروج از رکود نیاز به تزریق پولی و مالی وجود دارد و بهترین روش برای اینکه تزریق پول به تورم منجر نشود خرید مسقیم کالا از سوی مصرف‌ کنندگان است.

کالاهای استاندارد می‌توانند مشمول خرید با کارت اعتباری شوند
دیانی همچنین با اشاره به برخی کاستی‌های طرح خرید کالای ایرانی گفت: باید در اجرای این طرح صبر داشته باشیم، چرا که ممکن است نواقص و اشکالاتی داشته باشد که باید در اجرا و عمل برطرف شود؛ به عنوان مثال بسیاری از صنایع دیگر می‌توانند به این طرح ملحق شوند. همچنین هنوز برخی صنایع فرم‌شان را تکمیل نکرده‌اند و مدارک‌شان کامل نیست.

وی اضافه کرد: شرکت‌های تولیدکننده معتبر که دارای مهر استاندارد کیفیت هستند می‌توانند به این طرح وارد شوند و پذیریش آن‌ها از سوی وزارت صنعت وجود دارد.

دیانی همچنین گفت: در این طرح در زمینه لوازم خانگی سبد کاملی برای خرید در نظر گرفته شده است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟