اخبار لوازم خانگی

فروش اقساطی کالا به نوع و برند محدود نیست

ال کا ایران : دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: در انتخاب نوع و برند لوازم خانگی در طرح فروش اقساطی کالای بادوام محدودیتی وجود ندارد زیرا شاید فردی یخچال و دیگری تلویزیون نیاز داشته باشد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حبیب اله انصاری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: شرط قید شده در این طرح این است که لوازم خانگی حتما باید تولید داخل باشد و به هیچ عنوان کالاهایی که ساخت داخل نیست مشمول این طرح نمی شود.

وی افزود: اگر امروز واحدهایی در سایت وزارت صنعت برای عرضه کالا در این طرح معرفی شدند به معنی محدود بودن به همین تعداد نیست بلکه هر روز فهرست ها اضافه می شود و روز گذشته هم تعدادی از واحدهای تولیدی را به این سایت معرفی کردیم.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه به واحدهای تولیدی لوازم خانگی برای عرضه محصول در این طرح اطلاع رسانی کردیم ، گفت: واحدها به تدریج آمادگی خود را در این طرح اعلام می کنند ضمن اینکه هیچ محدودیتی برای حضور واحدهای تولیدی داخل در این طرح وجود ندارد.

انصاری افزود: در متن طرح محدودیتی برای صدور تعداد کارت های اعتباری وجود ندارد اما این به بانک مرکزی دارد که بخواهد چه اعتباری برای این طرح در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه طرح فروش اقساطی کالای بادوام به منظور تحریک تقاضا و به ویژه خروج بازار لوازم خانگی از رکود و ایجاد رونق آغاز شده است ، گفت : دو هدف را در این طرح پیگیری می کنیم نخست اینکه مردم با پشتوانه مالی این طرح نیاز خود را رفع کنند و دوم اینکه در نتیجه تقاضایی که برای لوازم خانگی ایجاد می شود چرخ های تولید به حرکت در آید.

انصاری گفت: لوازم خانگی جزء کالاهای بادوام و استفاده از آن برای مردم ضروری است از این رو برای خرید لوازم خانگی بادوام 10 میلیون تومان اعتبار در کارت ها پیش بینی شده است.

وی افزود: اگر مردم استقبال کنند این طرح به اهداف پیش بینی شده در ایجاد تقاضای برای تولید داخل نزدیک می شود اما اگر با تحریک تقاضا، ادامه طرح متوقف شود به جایی می رسیم که امروز در آن قرار داریم.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟