اخبار لوازم خانگی

این شنبه هم آمد، وام کالا نیامد/ اما و اگرهای پرداخت وام کالا ادامه دارد

ال کا ایران : در حالی که دولت در بسته اقتصادی به پرداخت وام 10 میلیونی در قالب کارت اعتباری پرداخته بود، زمان اجرای این طرح هنوز مشخص نیست.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در نیمه آبان ماه بود که دولت از بسته جدید خود برای تحریک تقاضا و تسریع در رونق اقتصادی رونمایی کرد و در گام نخست اعطای وام 25 میلیونی خودرو را اجرایی کرد.

اما گام دوم این بسته به اعطای وام 10 میلیونی خرید کالا در قالب کارت اعتباری بود هنوز به مرحله اجرا نرسیده و اجرای آن به امروز و فردا موکول می‌شود.

این در حالی است که مدیرکل صنایع لوازم خانگی وزارت صنعت از آغاز اجرای طرح فروش کالاهای بادوام تولید داخل با کارت اعتباری از اوایل این هفته خبر داده بود.

محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: هنوز اجرای این طرح آغاز نشده است.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که زمان اجرای این طرح به تصمیم بانک مرکزی بستگی دارد و هنوز ابلاغ رسمی برای زمان اجرای آن صورت نگرفته است.

طحان‌پور با تأکید بر این که این اتحادیه با واحدهای صنفی که دارای جواز کسب نیستند و در لیست وزارت صنعت قرار گرفته‌اند، گفت: خوشبختانه این لیست در قالب به روزرسانی است و در پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اتحادیه موردی که جواز کسب نداشته باشد دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این طور که به نظر می‌رسد اعطای وام 10 میلیونی برای خرید کالای با دوام تولید داخل به توپ سرگردانی تبدیل شده است که زمان اجرای آن هر روز به روز دیگر پاس داده می‌شود و مسئولان برای اجرای آن برنامه دقیقی ندارند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟