اخبار لوازم خانگی

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی گشایش یافت

ال کا ایران : پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی آنا، در مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و حسین هاشمی استاندار تهران حضور داشتند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی 233 شرکت داخلی و 107 شرکت خارجی از 6 کشور آلمان، ایتالیا، ترکیه، جمهوری چک، چین و فرانسه در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 35 هزار و 600 مترمربع حضور دارند.

در این نمایشگاه شرکت‌ها دستاوردهای خود را در زمینه تولید وسایل گاز سوز، سرمایش و گرمایش، لوازم برقی منازل، انواع ظروف، وسایل صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه به نمایش می‌گذارند.

همچنین در دومین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته نیز 140 شرکت داخلی و 30 شرکت خارجی از 4 کشور ایتالیا، ترکیه، چین و کره جنوبی در فضای نمایشگاهی به وسعت 12 هزارمتر مربع حضور دارند که در زمینه تولید کیف، کفش، زیره، پاشنه، چرم، چرم مصنوعی، محصولات چرمی، چسب، فوم، مواد شیمیایی و ماشین‌آلات وابسته فعالیت دارند.

این دو نمایشگاه تا دوشنبه 9 آذرماه 1394 بر پاست و از ساعت 9 صبح لغایت 17 پذیرای علاقه‌مندان است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟