اخبار لوازم خانگی

افزایش قیمتی برای لوازم خانگی اعلام نکرده‌ایم

ال کا ایران : معاون صنایع فلزی سازمان حمایت با رد افزایش 6 درصدی قیمت لوازم خانگی گفت: لوازم خانگی مشمول کالاهای اولویت ۱ برای قیمت‌گذاری نبوده و ما هیچ افزایش قیمتی را برای لوازم خانگی تائید یا اعلام نکرده‌ایم.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهرام میرآخورلو در پاسخ به اینکه برخی خبر از افزایش 6 تا 8 درصدی قیمت لوازم خانگی از سوی سازمان حمایت می‌دهند، با رد این موضوع تصریح کرد: لوازم خانگی مشمول اولویت قیمت‌گذاری نیست و تازه به صورت عام هم اگر بخواهیم قیمت لوازم خانگی را افزایش دهیم فضای کنونی حاکم بر بازار و رکود اجازه چنین چیزی را نمی‌دهد.

 

وی ادامه داد: حتی خود تولیدکنندگان لوازم خانگی بر این موضوع واقف هستند و به نوعی افزایش قیمت عامل انتحاری است که فروش کالا را بیش از پیش دچار مشکل می‌کند.

 

معاون صنایع فلزی سازمان حمایت مجدد بر این موضوع تاکید کرد که هیچ افزایش قیمتی را انجام نداده‌ایم و این کار را هم نخواهیم کرد. ضمن اینکه موضوع بررسی افزایش 6 درصدی قیمت مربوط به کالاهای اولویت یک است که باید از مسیر ستاد تنظیم بازار عبور کند که لوازم خانگی مشمول آن نمی‌شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟