اخبار لوازم خانگی

طرح جدید فروش اقساطی لوازم خانگی از هفته آینده آغاز می شود!

ال کا ایران : رئیس اتحادیه لوازم خانگی محمد طحان پور گفت: از هفته آینده با اجرای طرح جدیدی غیر ار طرح دولت، لوازم خانگی را در اقساط ۱۰ ماهه به خریداران تحویل می دهیم.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی محمد طحان پور گفت: از هفته آینده با اجرای طرح جدیدی غیر ار طرح دولت، لوازم خانگی را در اقساط ۱۰ ماهه به خریداران تحویل می دهیم.

با اعلام اینکه در این طرح واحدهای صنفی را فعال کردیم و آنها خودشان به طور مستقیم کالا را به مردم می فروشند، افزود: سقف اعتباری در این طرح وجود ندارد و فروشنده و خریدار با توافق کالاهای خود را واگذار می کنند.

این طرح را اصناف اجرا می کنند، همچنین با کارت اعتباری که ازجانب دولت اجرا می شود، تفاوت دارد.

در طرح کارت های اعتباری دولت وام را به تولیدکننده ها می دهد اما تولیدکننده ها در تمام سطح شهر ممکن است شعبه به اندازه کافی برای فروش نداشته باشد.

در این روش تمام فروشنده های سطح شهر می توانند مشارکت داشته باشند و پول مستقیم به حساب فروشنده واریز می شود.

این طرح از هفته آینده کلید می خورد و امیدواریم از جانب مردم با استقبال روبرو شود تا بازار لوازم خانگی رونق بگیرد.

افرادی که گواهی کسر از حقوق داشته باشند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند و شرایط اعطای این تسهیلات توسط بخش خصوصی شبیه طرح دولت است و در اقساط 10 ماهه پرداخت می شود.


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟