اخبار لوازم خانگی

با افزایش قیمت لوازم خانگی برخورد می شود

میهن صنعت : شرکتهایی که لوازم خانگی داخلی و یا وارداتی را افزایش قیمت داده اند به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور  – رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه در صورت تایید نشدن افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت، شرکت متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می شود، گفت خریداران لوازم خانگی در صورت مشاهده افزایش قیمت در لوازم خریداری شده می توانند به اتحادیه لوازم خانگی شکایت خود را اعلام کنند تا رسیدگی شود.

وی با اشاره به انباشت لوازم خانگی در انبارها تصریح کرد: بازار لوازم خانگی همچنان راکد است و در حال حاضر هیچ اتفاقی که علت گرانی این کالا در بازار باشد رخ نداده است.

طحان پور ادامه داد: همه تولید کننده و وارد کنندگان لوازم خانگی موظف به صدور فاکتور فروش به مشتری هستند که در‌ آن اسم ، آدرس ، تلفن دفتر نمایشگاه و کارخانه در آن ذکر شده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه امسال باید رونق اقتصادی ایجاد شود افزود: برای تحقق این موضوع باید همه تولید کنندگان با وجود شرایط دشوار فعلی،‌کمک کنند.

وی با اشاره به عادت داشتن برخی از تولید کنندگان به افزایش قیمت و ایجاد شوک در بازار لوازم خانگی گفت: این واحدها پس از هماهنگی با نمایندگی ها ،‌قیمت کالای خود را افزایش و هنگام فروش بخش اعظمی از آن را به عنوان تخفیف کاهش می دهند که این روند باعث نا آرامی در بازار می شود.

طحان پور گفت: رصد قیمتها و شرکتها از برنامه های اتحادیه لوازم خانگی در سال جاری است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟