اخبار لوازم خانگی

عرضه مدرن‌ترین محصولات لوازم خانگی با کاهش 20درصدی قیمت

ال کا ایران : رئیس هیات مدیره گروه صنعتی تولید لوازم خانگی بایاتک گفت: به منظور دستیابی اقشار مختلف جامعه به محصولات لوازم خانگی مدرن، این شرکت در صدد است در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و با تولید انبوه داخلی، محصولات خود را با آخرین استانداردهای ر

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس هیات مدیره گروه صنعتی تولید لوازم خانگی بایاتک گفت: به منظور دستیابی اقشار مختلف جامعه به محصولات لوازم خانگی مدرن، این شرکت در صدد است در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته و با تولید انبوه داخلی، محصولات خود را با آخرین استانداردهای روز دنیا با قیمت مناسب به بازار عرصه کند.

محمدحسن قهاری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اصلی‌ترین هدف خود را ایجاد اشتغال برای جوانان واستفاده عموم از کالاهای ساخت داخل که با مدرن ‌ترین فناوری‌های روز دنیا تولید می‌شود عنوان کرد و افزود: از آنجا که تمام لوازم و تجهیزات لوازم خانگی از معتبرترین برندهای جهان خریداری و به ایران آمده است، بنابراین کاهش هزینه‌های تولید باعث می شود تا قیمت تمام شده محصولات این شرکت متناسب با کاهش هزینه‌ها، به نرخی مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسد.

وی ضمن احترام به سایر برندهای مونتاژکار داخلی تولید کننده لوازم خانگی کشورگفت: با توجه به هزینه‌های بالای تولید سایر کارخانجات لوازم خانگی که منابع هنگفتی را صرف تهیه ورود قطعات محصولات درجه 2 و 3 خود می‌کنند بنابراین هزینه تمام شده تولید برای آنها بالا رفته و مجبورند محصولات مونتاژکاری شده برندهای خارجی را با قیمت بالا به بازار عرضه کنند.

وی به خرید تحهیزات کامل تولید لوازم خانگی از سوی این شرکت اشاره کرد و افزود: در عقد قراردادها تمام جوانب تولید و رعایت خدمات پس از فروش آنگونه که سر و گردنی بالاتر داشته باشیم در نظر گرفته شده است و با ورود تکنولوژی مدرن و تمام تجهیزات آن، تولید این شرکت در کشور بومی می‌شود چرا که صفر تا 100 تجهیزات و قطعات ا ین نوع برند به ایران می‌آید.

مدیر کل گروه کارخانجات بایاتک تصریح کرد: این شرکت اولین شرکتی است که بعد از لغو تحریم‌ها، توانست کالاهای اروپایی را در قالب تولید داخلی لوازم خانگی با کیفیت وارد بازار‌کند و با خرید لوازم و تجهیزات، تولید در کشور بزودی بومی می‌شود. web site hit counter

نظر شما چیست؟