اخبار لوازم خانگی

بازدید وزیر صنعت از واحد تولید کننده ی لوازم خانگی و صوتی و تصویری

ال کا ایران : روزگذشته محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم به همراه هیات همراه و رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران به صورت سر زده از مجموعه شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک بازدید کردند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم به همراه هیات همراه  و رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران به صورت سر زده از مجموعه شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک بازدید کردند.

طی بازدید محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران نکات مختلفی به مدیران این شرکت گفته شد که به گفته مدیران این مجموعه تولید کننده انواع لوازم خانگی و صوتی و تصویری، این گروه در تلاش است تا در راستای سیاست های دولت و نکات ذکر شده در این بازدید اقدامات خود را انجام دهد.

در این مجموعه تولید کننده انواع لوازم خانگی و صوتی و تصویری قریب به 2500 نیروی شاغل در حال فعالیت هستند و همچنین نزدیک به 30000 نیروی انسانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با مجموعه‌ی گروه سام در حال همکاری است.

طی بازدید سرزده وزیر صنعت، معدن و تجارت  از این مجموعه ارزیابی‌های خاصی صورت گرفت و ضمن اظهار نقطه نظرات وزیر، وضعیت این گروه تولید کننده  انواع لوازم خانگی و صوتی و تصویری مناسب ارزیابی شد.

بنا به گفته مدیران این مجموعه، این گروه تولید کننده‌ی انواع تلویزیون، مانیتور، یخچال، لباس شویی و جارو برقی در نظر دارد بنا بر سیاست های دولت مبنی بر عمق بخشیدن به اصل تولید و افزایش کیفیت و خدمات رسانی به مشتریان، به نحو احسن، اقدامات لازم را به عمل آورد.

بازديد سرزده وزير و معاونان وزير صنعت از گروه سام (كارخانجات سامسونگ)
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رعایت استاندارد و اصول کیفیت می‌بایست همواره مدنظر تولیدکنندگان قرار گيرد.

مهندس محمدرضا نعمت‌زاده ،( وزير صنعت )و مهندس صالحي نيا (معاون امور صنایع) و مس فروش (رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران) امروز  از خطوط مختلف ساخت انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی و مانیتور شرکت سامسونگ ( تولیدکننده لوازم خانگی و الکترونیکی)بازدید کردند.

نعمت زاده ضمن بازديد از گروه سام تاكيد كرد:رعايت استانداردها و توجه به كيفيت از اصول مهم توليد به شمار می آید.

لازم به ذكر است كارخانه توليد يخچال سامسونگ تا ٣ ماه آتي قادر است با تجهيز مواد اوليه قطعات يخچال كه شامل درب و بدنه و ساير قطعات مرتبط با بدنه يخچال رابه بهره برداري رسانده و به  خط توليد و مونتاژ نهايي اضافه کند.

گروه سام متشكل از كارخانجات سام الكترونيك، تكنوين الكترونيك ١ و  ٢ است. شرکت سامسونگ به عنوان بخش خصوصي توانسته به بومي سازي تكنولوژي، انتقال دانش و فناوري در كشور بپردازد .گفتني است این شرکت داراي ٢٥٠٠ نفر نيروي انساني مستقيم و ٣٠ هزارنفر نيروي غير مستقيم است که در ايجاد اشتغال كشور نقش بسزایی دارد.

نظر شما چیست؟