اخبار لوازم خانگی

گسترش همکاری ایران و کره‌ جنوبی در لوازم خانگی

ال کا ایران : کره جنوبی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیاست و هیات تجاری این کشور اکنون در ایران است که به گفته مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه این سفر،تفاهمی برای انتقال تکنولوژی و افزایش سرمایه‌گذاری دو

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از فرصت امروز، کره جنوبی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیاست و هیات تجاری این کشور اکنون در ایران است که به گفته مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه این سفر،تفاهمی برای انتقال تکنولوژی و افزایش سرمایه‌گذاری دو تولیدکننده بزرگ این کشور در ایران صورت گرفته است.

عباس هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیاست‌های دولت برای فعالیت دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال‌جی در ایران را به کره‌ای‌ها اعلام کردیم و با توجه به اینکه اینها سیاست‌های دولت است آنها نیز برای فعالیت در ایران باید آنها را رعایت کنند.

وی گفت: همکاری ایران و کره در بحث لوازم خانگی با این دو تولیدکننده و در جهت تامین ساخت داخل، سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی به ایران است.


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟