اخبار لوازم خانگی

نماینده مجلس: کم توجهی به پلی اکریل، آن را به سرنوشت کارخانه ارج دچار می کند

ال کا ایران : بدنبال تشدید مشکلات تولید در اولین کارخانه تولید لوازم خانگی کشور با 80 سال سابقه، کارخانه ارج اخیرا تعطیل و ماشین آلات کهنه آن هم به فروش گذاشته شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زهرا سعیدی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا با تاکید برضرورت رفع استفاده از فناوری های پیشرفته در صنعت گفت: شرکت پلی اکریل از کارخانه های بزرگ کشور است که در حال حاضر با مشکلات جدی روبرو شده است.

وی افزود: باید با کار کارشناسی دلایل بروز این مشکلات مشخص شود و برای برطرف کردن مشکلات آن کوشید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عوامل اقتصادی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و یکی از راهکارهای اصلی برای رفع مشکلات بخش صنعت استفاد از تسهیلات بانکی است.

وی گفت: مدیریت اقتصادی بخش تولید باید درک صحیحی از مسائل مختلف داشته باشد تا بتواند تدابیر صحیحی اتخاذ کند.
سعیدی با اشاره به ضرورت توجه به بهای تمام شده تولید، کیفیت و بازاریابی در راستای رونق تولید افزود: در رونق تولید باید به موضوعاتی مانند بهای تمام شده تولید، کیفیت و بازاریابی توجه شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم صنایع دارای وضعیت بحرانی از دست برود، اظهار کرد: باید با اتخاذ تدابیر عملیاتی، صنایع نیمه فعال و تعطیل را فعال کرد.

شرکت ‘پلی اکریل ایران’ در 24 مرداد 1353 تاسیس شد.
ظرفیت اسمی تولید این شرکت 125 هزار تُن در سال است.
تولیدات این شرکت شامل انواع نخ و الیاف پلی استر، نوار و الیاف اکریلیک، تاپس پلی استر و چیپس پلی استر- الیاف شیشه است.
افزایش سرمایه یکهزار تا یکهزار و دویست درصدی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها از سال گذشته مطرح شد اما تاکنون بی نتیجه مانده است.

مدیریت پلی اکریل پیگیر این موضوع حیاتی است و کارگران و سهامدارانش نیز انتظار دارند که این موضوع به نتیجه برسد و شرایط آن بهتر شود.

شرکت پلی‌اکریل اصفهان یا شرکت پلی‌اکریل ایران در کیلومتر 45 جاده اصفهان – مبارکه قرار دارد.

شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟