اخبار لوازم خانگی

افت قیمت پرچم داران تلفن همراه + جدول قیمت

ال کا ایران :‌ قیمت تلفن های همراه در بازار نشان از آن دارد که به جز محصولات LG که در چند ماه اخیر نوسان قیمتی اندکی را تجربه کرده اند تمام پرچم داران برندهای معروف دنیا با کاهش قیمت مواجه شده اند.

admin | 8 سال قبل

بررسی قیمت پرچم داران تلفن همراه نشان از آن دارد که ارزش انواع تلفن همراه به جز محصولات برند کره‌ای LG در این بازار روند نزولی به خود گرفته است.

پرچم داران Apple  که رفته رفته خود را در معرض رونمایی جدیدترین محصولات این برند در دو ماه آینده می‌بینند، قیمت خود را به شدت کاهش داده و به نظر می‌رسد قیمت محصولات این برند به کمترین ارزش خود رسیده‌ است.

برند Samsung محصولات تازه نفسی را در سال جاری روانه میدان کرد که در ظاهر آن‌ها تغییرات زیادی رخ نداده است اما مشتریان خاص به خود را همچنان حفظ کرده است، در حال حاضر برای خرید محصولات این برند از 1 میلیون و 500 هزار تا 2 میلیون و 150 هزار تومان باید هزینه کرد.

افت قیمت پرچم داران تلفن همراه + جدول قیمت


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟