اخبار لوازم خانگی

۳ شبکه بزرگ قاچاق کالا در هرمزگان متلاشی شد

میهن صنعت : فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان و با اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان در ۳ ماه اول امسال، ۳ شبکه بزرگ قاچاق کالا در هرمزگان متلاشی شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار عزیرالله ملکی افزود: در این مدت انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۲۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در هرمزگان کشف و ۱۰۸۷ دستگاه خودرو و ۹ فروند لنج حامل کالای قاچاق توقیف شد.وی افزود: کالاهای قاچاق کشف شده شامل مواد دخانی، پارچه، چای، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، قطعات خودرو، سوخت، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس و برنج بوده است.او یادآور شد: در این مدت تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا با ارزش بیش از یک میلیارد ریال ۱۸۰ درصد و تعداد پرونده‌های زیر یک میلیارد ریال ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به تاثیرات سوء و مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، گفت: در مدت یاد شده ۱۵۸۱ نفر در ارتباط با قاچاق کالا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟