اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی به مددجویان تحت حمایت اهداء شد

ال کا ایران : حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) شهر کازرون با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، تعدادی لوازم خانگی به خانواده های تحت حمایت این کمیته اهداء نمود.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون: پرویز شفیعی مدیر کمیته امداد این شهرستان با اعلام این خبر گفت: باهمکاری و ابتکار حوزه بسیج مقاومت امام علی(ع) در مراسم جشن عید سعید فطر که در محل پارک های سلمان و آزادی شهر کازرون برگزار شد، تعدادی از آرزوهای ایتام و کودکان محسنین توسط خیرین و نیکوکاران حاضر در مراسم برآورده شد.

لوازم خانگی به مددجویان تحت حمایت اهداء شد

شفیعی خاطر نشان کرد: این اقلام شامل، یخچال، کولر، لباس شوئی، دوچرخه، تشک، پتو، البسه، تبلت و مواد خوراکی که طی این طرح جمع آوری گردید، در اسرع وقت و به صورت آبرومندانه با همکاری حوزه امام علی(ع) و مددکاران امداد درب منزل تحویل خانواده های مددجویان گردید.

لوازم خانگی به مددجویان تحت حمایت اهداء شد

مدیر کمیته امداد کازرون از همکاری بسیار خوب و شایسته فرمانده و نیروهای بسیجی و دلسوز آن حوزه که در مناسبت های مختلف یار و یاور مددجویان، به خصوص ایتام تحت حمایت هستند تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما چیست؟