اخبار لوازم خانگی

انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف یک انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق لوازم خانگی به ارزش 3/5 میلیاردریال در این شهرستان خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش ال کا ایران ،سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کامیون در حال تخلیه بار قاچاق به خودروهای سواری در داخل شهر بوده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب بعد از این اطلاع رسانی و تحقیقات انجام گرفته در این زمینه، افزود: با تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفت، محل بارگیری و انباراصلی دپوی کالای قاچاق در یکی از مناطق شهری میاندوآب شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، عوامل انتظامی شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بعد از مراجعه پلیس و تحقیقات صاحب اصلی اموال که فردی غیر از صاحب ملک و انبار بود، شناسایی شد، گفت: بعد از بررسی ها و اقدامات انجام گرفته در مجموع 76 دستگاه تلویزیون در اینچ ها و ابعاد مختلف و  37 دستگاه انواع کولر گازی که به صورت قاچاق وارد و انبار شده بود، کشف شد.

شیخ نژاد با اشاره به اینکه مجموع ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این انبار دپو، 3/5 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دراین زمینه یک نفر دستگیر، یک دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده  و هست و  پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با قاچاقچیان است.

نظر شما چیست؟