اخبار لوازم خانگی

شکر، چوب، لوازم خانگی و سیگار قاچاق در فارس کشف شد

ماموران انتظامی فارس کالاهای قاچاق در این استان کشف کردند که عمدتا شامل شکر، چوب درخت بلوط ، لوازم خانگی و سیگار است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از ایرنا معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس یکشنبه در این زمینه از قول فرمانده انتظامی شهرستان کوار به ایرنا اعلام کرد:یک دستگاه وانت نیسان حامل دو تن شکر قاچاق به ارزش 60 میلیون ریال دراین شهرستان توقیف شد.
سرهنگ دوم علی همت پور اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان که حامل بارقاچاق شکر بود، شک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از بار خودرو مقدار 40 کیسه50 کیلویی شکر معادل دو تن، فاقد هرگونه مدارک گمرکی لازم کشف و یک قاچاقچی کالا در این خصوص دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
همچنین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اعلام کرد: دو تن و 500 کیلوگرم چوب بلوط قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ یحیی انصاری گفت: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان به یک دستگا وانت نیسان شک بردند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو دو تن چوب بلوط قاچاق به ارزش 80 ملیون ریال کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: در عملیاتی جداگانه ماموران فردی را که در حال قطع درختان جنگلی بود دستگیر کردند و مقدار 500 کیلوگرم چوب بلوط به ارزش 20 میلیون ریال نیز از وی کشف شد.
انصاری گفت: هردو متهم دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز گفت:چهار محموله کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ رجبعلی رزمجویی بیان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی ماموران انتظامی بخش جره هنگام کنترل خودروهای عبوری چهار دستگاه خودرو را که حامل کالای قاچاق بودند شناسایی و متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ها ۲۲ تن برنج، چهار دستگاه کولر گازی، دو تن و 200 کیلوگرم شکر، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه آبسردکن و یک دستگاه ماشین لباسشویی به ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال کشف شد.
رزمجویی با اشاره به اینکه محموله های کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، اضافه کرد: چهار دستگاه خودرو توقیف شد، شش نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوار هم گفت: 30 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 30 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ دوم علی همت پور گفت: ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در اطراف شهرستان کوار، به یک دستگاه اتوبوس شک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو توقیفی 30 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 30 میلیون ریال کشف شد.

منبع: ایرنا

نظر شما چیست؟