اخبار لوازم خانگی

کانون برق و الکترونیک بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی است

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با اشاره به برنامه‌های کانون برق والکترونیک و لوازم خانگی گفت: این کانون بستر مناسبی برای اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، علی جهانگیری در بازدید از کانون برق و الکترونیک و لوازم خانگی اظهارکرد: تمرکز فعالیت‌های مرتبط با برق و الکترونیک در یک مجموعه خاص می‌تواند به افزایش راندمان کاری کمک کند.

 وی افزود: ما به علت پتانسیل‌های خاص به این کانون نگاه ویژه‌ای داریم و امیدواریم با همکاری بین اساتید این رشته و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این عرصه بتوانیم در مدت کم، خروجی قابل توجهی در این بخش داشته باشیم.


نماینده تام الاختیار استاندارآذربایجان‌شرقی در حوزه علم وفناوری، ایجاد زیرساخت های مورد نیاز این کانون را ضروری دانست و گفت: فعالیت های شرکت های دانش بنیان نیازمند تامین زیرساخت های مورد نیاز است و ما با تمام توان برای ایجاد این زیرساخت ها در کنار این شرکت ها هستیم.

 وی ریسک پذیر بودن فعالیت‌های دانش بنیان را یادآور شد و افزود: شرکت های دانش بنیان با فعالیت های ریسک پذیری روبرو هستند که این موضوع حمایت از این شرکت ها را ضروری می کند و ما در تلاش هستیم تا با رفع مشکلات این  شرکت ها باری از دوش آنها برداریم.

نظر شما چیست؟