اخبار لوازم خانگی

واردات لوازم خانگی فاقد نمایندگی رسمی در ایران ممنوع شد

ولی‌ا... افخمی‌راد با اعلام این خبر افزود: این تصمیم در راستای ساماندهی واردات لوازم خانگی و اجرای ماده چهار قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از امروز به اجرا درآمده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، ولی‌ا… افخمی‌راد با اعلام این خبر افزود: این تصمیم در راستای ساماندهی واردات لوازم خانگی و اجرای ماده چهار قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از امروز به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: مرکز اصناف و امور بازرگانان اسامی نمایندگی‌های رسمی دارای خدمات پس از فروش لوازم خانگی را به قائم‌مقام وزیر در امور تجارت ارایه کرده است و دفتر ثبت سفارش واردات و صادرات نیز تنها موظف است به این 27 نمایندگی‌ رسمی دارای خدمات پس از فروش خدمات ارایه دهد.

رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه این دستورالعمل به گمرکات کشور نیز ابلاغ شده است، گفت: ثبت سفارش‌های قبلی در خصوص لوازم خانگی مشمول این قانون نمی‌شود.

بر اساس این گزارش شرکت‌های توسعه تجارت گلزار، صنایع دوخت و بافت صمیم، تهران بوران، تهران بوران، صنایع فرسان لیان، نگین جان و مه، گروه تجاری سناپویان، بهی، شاب سرویس منطقه آزاد چابهار، بازرگانی نیکان چابهار، امید آینده پویا فارسی، شکوفامنش، سهند الکترونیک کیش، صنایع زرین نمای کاسپین، ایده‌آل نگار خاورمیانه، بازرگانی دریا با سمئولیت محدود، توسعه تکنولوژی بهینه آسیا کیش، اشخاص حقیقی (آرش حلمی)، بدرتک الکتریک، تهویه نیا، گلدیران منطقه آزاد چاه بهار، بازرگانی دریای جنوب بندر کنگ، صنایع فرسان لیان، تهویه نیا، تهران بوران، فن آفرینان نامیک، ایده آل نگار خاورمیانه از سوی مرکز اصناف و امور بازرگانان به عنوان نمایندگی‌های رسمی دارای خدمات پس از فروش لوازم خانگی به وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده‌اند.

نظر شما چیست؟