اخبار لوازم خانگی

افزایش120درصدی کشفیات لوازم خانگی قاچاق دراستان ایلام

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام از افزایش چشمگیر کشف مواد خوراکی قاچاق و افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات لوازم خانگی قاچاق در این استان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

admin | 8 سال قبل

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام گفت: ۹۶ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق طی سه ماه نخست سال جاری در این استان کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی نجات سلیمانی  اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تلاش دامنه داری از سوی نهادهای مسئول در ستاد مبارزه با ورود و عرضه قاچاق کالا و ارز در این استان صورت گرفته که موفقیت های شایان توجهی نیز به دنبال داشته است.

وی افزود: ۹۶ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم برنج ، ۲۱۶ کیلوگرم آناناس، ۱۲ هزار کیلوگرم آرد، ۵۲۹ کیلوگرم ژله عسل و خامه و ۹۵۰ کیلوگرم نسکافه و قهوه قاچاق طی این مدت در استان ایلام کشف و ضبط شده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام یادآور شد: میزان کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این استان در سه ماه نخست سال جاری به نسبت دوره مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سلیمانی همچنین از افزایش چشمگیر کشف مواد خوراکی قاچاق و افزایش ۱۲۰ درصدی کشفیات لوازم خانگی قاچاق در این استان طی مدت یاد شده خبر داد.

نظر شما چیست؟