اخبار لوازم خانگی

فضا برای قاچاقچیان کالا ناامن شده است/ برخورد با عرضه لوازم خانگی قاچاق از اول مهر

ال کا ایران : نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با بیان اینکه فضا برای قاچاقچیان کالا ناامن شده است، گفت: برخورد با لوازم خانگی قاچاق از اول مهر آغاز می‌شود.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابراهیم درستی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه جلوی واردات کالای قاچاق باید از مبادی ورودی گرفته شود، گفت: جلسه‌ای با ستاد مبارزه با کالای قاچاق و وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفته جاری برای آغاز طرح مبارزه با کالاهای قاچاق لوازم خانگی در سطح تهران خواهیم داشت.

نائب رئیس اول اتاق اصناف تهران افزود: برای جلوگیری از خرید کالاهای قاچاق توسط اصناف، کالای خریداری شده حتما باید دارای برگ سبز و فاکتور خرید باشند.

وی گفت: به مردم توصیه می‌شود که کالا و لوازم خانگی را حتما از واحدهای معتبر دارای پروانه کسب خریداری کنند و از فروشنده فاکتور خرید بگیرند.

درستی بیان داشت: در چند ماه اخیر فضای قاچاق کالا برای قاچاقچیان ناامن شده است و این روند همچنان باید ادامه داشته باشد که دیگر قاچاقچیان جرات واردات کالای قاچاق به کشور را نداشته باشند.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران تصریح کرد: البته دولت هم برای ریشه‌کن کردن کالای قاچاق، باید کمک کند تا تولید‌کنندگان بتوانند کالاهای با کیفیت تولید داخل را جایگزین کالاهای قاچاق وارداتی کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری‌ها در مورد اصناف پشت درهای بسته انجام نمی‌شود، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تصمیماتی که در مورد اصناف اتخاذ می‌کند، با آنها مشورت می‌کند.

نظر شما چیست؟