اخبار لوازم خانگی

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز

ال کا ایران : هجدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری با حضور 80 شرکت از سراسر نقاط کشور و در قالب 250 غرفه عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: صنعت لوازم خانگی در ایران از سابقه نسبتاً طولانی برخوردار است ولی متاسفانه این صنعت در مقطعی نتوانست به نوسازی و ارتقای تکنولوژی خود اقدام کند و از بزرگان دنیا عقب افتاد.

عبدالناصر اسکندری افزود: با توجه به اهمیت این صنعت و پیگیری سیاست حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برندهایی متولد شدند که توانسته اند علاوه بر پوشش بخش بزرگی از بازار داخل، صادرات وسیعی به دیگر کشورها داشته باشند.
وی با اشاره به هجدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری بیان کرد: این نمایشگاه در راستای کمک به پیشرفت صنعت لوازم خانگی و حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد فضای کسب و کار مطلوب و معرفی جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برگزار می گردد.
اسکندری افزود: تولیدکنندگان و واردکنندگان از استان های فارس، تهران، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و نمایندگان شرکت هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی و چین در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس تصریح کرد: شرکت کنندگان در زمینه های یخچال و فریزر، اجاق گاز مبله و توکار، تلویزیون، هود آشپزخانه، چرخ خیاطی،  ماشین لباسشویی و ظرف شویی، ظروف تفلون و دیگر ظروف آشپزخانه و … در دو سالن حافظ و سرو در مساحتی بالغ بر 8000 مترمربع فضای مسقف نمایشگاهی به عرضه و معرفی محصولات خود می پردازند.
اسکندری با بیان اینکه حمایت از تولید ملی صرفاً حمایت های مالی نیست و نیازمند حمایت مردم نیز هست و این امر با خرید لوازم خانگی ایرانی نمایان می شود، از عموم مردم دعوت کرد تا از امروز لغایت جمعه 9 مهرماه از ساعت 16 الی 21 جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نظر شما چیست؟