اخبار لوازم خانگی

تامین امنیت سرمایه‌گذاری در اولویت نیروی انتظامی باشد

ال کا ایران : رئیس اتاق اصناف همدان از وجود فضای امن برای سرمایه‌گذاری در همدان خبر داد و گفت: تامین امنیت سرمایه‌گذاری در اولویت نیروی انتظامی باشد که تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه شکل گرفته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حمیدرضا فرسایی وحید امشب در اجلاس ماهانه اصناف همدان اظهار داشت: چهار مقوله پراهمیت نقش حیاتی نیروی انتظامی را در کشور روشن و مهیا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و ایجاد امنیت برای فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری از اهمیت بالایی برخودار است، عنوان کرد: سرمایه‌گذار با علم و آگاهی و دانش روز سرمایه‌گذاری می‌کند که براین اساس درباره وجود امنیت در محل سرمایه‌گذاری نیز تحقیق خواهد کرد.

فرسایی وحید از وجود فضای امن برای سرمایه‌گذاری در استان همدان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار برای ادامه حیات خود از مشاوران مجرب استفاده می‌کند که درباره نیازهای سرمایه‌گذاری از جمله امنیت به وی مشاوره می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه محور امنیت در توسعه‌های اقتصادی یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که تمام کشورهای توسعه یافته به آن نگاه ویژه دارند، عنوان کرد: امنیت محور توسعه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی است.

رئیس اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری نقش امنیت را مهم می‌داند، اظهار داشت: در منطقه‌ای که ناآرامی‌ها در اطراف کشور وجود داشته و گروه‌ها دست به ترور می‌زنند ایران به عنوان امن‌ترین کشور منطقه است و این اتفاق به دست نیروهای نظامی و انتظامی عملی شده است.

وی با اعلام اینکه ارتباط نیروی انتظامی و اتاق اصناف در زمینه مبارزه با قاچاق مثبت و تعاملی است، گفت: نیروی انتظامی در این زمینه اثرگذار بوده و برخوردهای صورت گرفته در حوزه قاچاق نشان می‌دهد این نهاد با قاطعیت دراین راستا گام برداشته است.

فرسایی وحید با تاکید بر اینکه مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه نیز باید عملیاتی شود، اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی باید اشتغال و تولید را رونق بخشید که این امر سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی صنوف از اولویت‌های اساسی در شهر همدان محسوب می‌شود، گفت: اداره اماکن عمومی سال‌هاست در کنار حوزه اصناف برای ساماندهی این مجموعه تلاش کردند که امیدواریم نتایج آن به زودی خود را در سطح بازار نشان دهد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان نیز در این مراسم بیان کرد: پلیس اماکن نقش نظارتی بر صنوف دارد اما گاهی پیش می‌آید استعلاماتی که از پلیس اماکن انجام می‌شود با تاخیر پاسخ داده می‌شود.

خانجانی اظهار داشت: قانون نظام صنفی صدور مجوز را سهل کرده ولی گاهی پرونده‌ها سه تا 6 ماه منتظر پاسخ استعلام اداره نظارت بر اماکن عمومی باقی می‌ماند که در چنین شرایطی براساس قانون می‌توان پس از 15 روز بدون اسخ استعلام نسبت به صدور مجوز اقدام کرد ولی به دنبال تعامل با نیروی انتظامی هستیم.

نظر شما چیست؟