اخبار لوازم خانگی

انتقال سریع فایل ها بر روی سیستم عامل تایزن به لطف Xender

در ژانویه سال 2012 زمانی که برای اولین بار سیستم عامل تایزن رونمایی شد، همواره عدم وجود یک اپلیکیشن ایمن برای انتقال فایل ها حس می شد. البته کاربران می توانستند نیاز خود را از طریق دریافت یکی از برنامه های جانبی در تایزن استور تامین کنند که آن ها نیز یا به ندرت کار میکنند و یا اغلب محدود هستند.

admin | 8 سال قبل

حالا قرار است شرایط تا حدود زیادی تغییر نماید و در نهایت اپلیکیشن انحصاری انتقال فایل های بر روی سیستم عامل تایزن عرضه شده است.

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از امروز Xender File Transfer برای دستگاه های سامسونگ Z1، Z2 و Z3 که سیستم عامل تایزن 2.4.0.1 را اجرا می کنند برای دانلود عرضه شده است.

وجه تمایز این اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل با دیگر نمونه های مشابه این است که نه تنها امکان انتقال فایل بصورت بی سیم را از اسمارت فون های مجهز به سیستم عامل اندروید، ویندوز، تایزن و iOS در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می کند بلکه اطلاعات را از کامپیوترهای شخصی نیز به اسمارت فون ها انتقال می دهد.

برخلاف بسیاری از اپلیکیشن های اشتراک گذاری فایل، Xender از به اشتراک گذاری گروهی سریع در چهار دستگاه مختلف پشتیبانی می کند. تنها کاری باید بکنید این است که با ایجاد یک گروه و انتخاب فایل، عکس، ویدیو و اسناد ارسالی  بر روی آیکون مینیاتوری را بزنید. حتی اگر به اینترنت دسترسی ندارید Xender به لطف حالت اشتراک گذاری آفلاین، انتقال داده سریع را از طریق بلوتوث داده انجام می دهد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد…

نظر شما چیست؟