اخبار لوازم خانگی

سامسونگ اولین مانیتورهای مجهز به فناوری کوانتوم دات را عرضه کرد

ال کا ایران : سامسونگ امروز عرضه جهانی مانیتورهای گیمینگ منحنی مجهز به فناوری کوانتوم دات را آغاز نمود. مانیتورهای منحنی CFG70 برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. سامسونگ با عرضه این دستگاه وعده کیفیت تصاویر بهتر و قابلیت های گیمر پسندتری را می دهد. این مانیتور برای اولین بار در نمایشگاه های Gamescom 2016 و IFA 2016 به معرض نمایش عمومی درآمد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این مانیتورها در دو مدل ۲۴ و ۲۷ اینچی و ۳۷ اینچی در دسترس خواهد بود که به لطف فناوری کوانتوم دات می‌توانند نزدیک به ۱۲۵ درصد از طیف رنگ‌های sRGB  را با نسبت تصویر 3,000:1 تولید کنند.

میزان انحنای نمایشگر این مانیتور ۱۸۰۰ میلی‌ متر و زاویه دید آن 178 درجه است. از طرفی وجود فناوری یکپارچه FreeSync موجب افزایش نرخ بروز رسانی تا 144 هرتز می شود تا میزان تاخیر و لگ در بازی را به حداقل برساند.

سامسونگ قابلیت های بازی محور بسیاری را در مدل CFG70 مانند یک رابط کاربری با تنظیمات اولیه گنجانده است. همچنین وجود یک سری کلیدهای میانبر موجود در جلو و پشت مانیتورامکان تغییر تنظیمات بازی را برای گیمرها آسان کرده است.

حالا سامسونگ این مانیتور منحنی یشرفته وارد بازار کشورهای جهان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و دسترس بودن آن با فروشندگان معتبر سطح کشور تماس بگیرید./سامسونگ سنتر/

نظر شما چیست؟