اخبار لوازم خانگی

توقف واردات کالای قاچاق در گرو تولید محصولات با کیفیت و ارزان قیمت

رئیس جمهور در روز ملی صادرات با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاق کالا و اهمیت آن بیان کرد : طرح مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستور کار دولت یازدهم بوده و در این خصوص قدم های موثری برداشته شده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس جمهور در روز ملی صادرات با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاق کالا و اهمیت آن بیان کرد : طرح مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستور کار دولت یازدهم بوده و در این خصوص قدم های موثری برداشته شده است.

حسن روحانی در ادامه افزود : دولت یازدهم با توجه به اهمیت موضوع و به واسطه ی برنامه ریزی های انجام شده، رقم 25 میلیارد دلاری قاچاق کالا و ارز را به 15 میلیارد دلار کاهش داد.

 رئیس جمهور تاکید کرد : رونق تولید در گرو ادامه و پیگیری با جدیت هرچه بیشتر این طرح است و دولت نیز به تمام وظایف خود در این موضوع واقف بوده و به آن عمل خواهد کرد.

وی افزود : اما مهمترین موضوع و راهکار در جهت توقف واردات کالای قاچاق و مبارزه با آن، تولید محصولات با کیفیت و ارزان قیمت داخلس است.

تولیدکنندگان داخلی باید تلاش کنند تا محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه کنند که این محصولات از لحاظ قیمتی نیز بتواند نظر خریداران داخلی را جلب نماید.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»  روحانی در پایان با بیان این مطلب افزود : تولیدات با کیفیت و ارزان قیمت می توانند بازار کالای داخلی را به رقابت بکشاند و این رقابت باعث افزایش کیفیت محصولات ایرانی خواهد شد و در نتیجه این محصولات نیز می توانند در حوزه صادرات موفق ظاهر شوند.دولت نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد چرا که رسالت دولت یازدهم حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان داخلی است.

نظر شما چیست؟