اخبار لوازم خانگی

گلکسی اس8 از باتری LG Chem بهره می برد

گفته می شود سامسونگ در فکر استفاده از باتری های LG Chem برای اسمارت فون گلکسی اس8 است. این خبر در حالی منتشر شد که درست یک هفته پیش از آن سامسونگ توقف تولید گلکسی نوت7 را پس از آتش گرفتن نسخه امن این دستگاه اعلام کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نقل از روزنامه Maeil Business این شرکت قصد دارد تا زنجیره تامین کنندگان خود را تنوع بخشیده و با انجام معامله با LG Chem باتری هایی تنها اسمارت فون پرچمداری که سال بعد از آن رونمایی می کند را تامین کنند.

هنگامی که سامسونگ اولین فراخوان جمع آوری گلکسی نوت7 خود را در ماه سپتامبر اعلام نمود، به این نکته پی برد که تمام وقایع و حوادث انفجار این دستگاه از باتری های سامسونگ نشات می گیرد.

اگرچه پس از فراخوان و عرضه نسخه ایمن گلکسی نوت7 که مجهز به باتری های ATL بودند، گزارشات دیگری منتشر شد که شاهد انفجار نسخه دوم و امن این دستگاه بودند. متاسفانه هنوز دلیل اصلی دور دوم آتش سوزی ها  در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حال حاضر سامسونگ و دولت کره جنوبی سخت مشغول بررسی و کشف علت معضل پیش آمده هستند.

ازین رو کاملا منطقی است که سامسونگ به طور کلی از خیر باتری های تولیدی توسط ATL و Samsung STI به طور کلی بگذرد و راه خود را به سمت استفاده از باتری های LG Chem که مدت هاست اعتماد و توجه کاربران را به خود جلب کرده هموار کند.

نظر شما چیست؟