اخبار لوازم خانگی

سرعت 8 برابری نسخه 128 آیفون 7 در مقابل نسخه 32 گیگا بایتی آن

با وجود انکار اپل آزمایشات صورت گرفته از تفاوت سرعت در دو نسخه آیفون 7 خبر می دهند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی اپل آخرین اسمارت فون خود را با نام آیفون 7 در دو نسخه 128 و 64 گیگا بایت معرفی و پیش فروش کرد. پس از معرفی این گوشی جدید بر طبق روال همیشه، بازار مقایسه و جستجو در بین مشتاقان و خریداران داغ شده است.

نتیجه مقایسه و بررسی های صورت گرفته نکات جالبی را مشخص کرده: تفاوت سرعت در دو نسخه 128 گیگا بایتی این آیفون در مقابل نسخه 32 بیتی آن هفت الی هشت برابر است. لو هیلتسنگر با آزمون های بسیار این تفاوت را نشان داده است. وی ابتدا اپلیکیشن Performance  Test را برای این آزمون استفاده کرد که بر طبق این برنامه اثبات شد که با وجود عدم تفاوت در سرعت خواندن اطلاعات در دو نسخه این آیفون، سرعت نوشتن در این دو مدل متفاوت است. اطلاعات در نسخه 32 گیگا بایتی با سرعت 42 مگا بایت برثانیه ثبت می شود اما در نسخه 128 گیگا بایتی ما سرعت نوشتاری برابر با 341 مگا بایت بر ثانیه را داریم.  
 
وی سپس در حوزه کپی کردن ویدوئو ها از روی مک بوک و کابل USB وارد شد و ملاحظه کرد که فیلم در نسخه 128 در زمانی کمتر از 2 دقیقه و 34 ثانیه طول می کشد حال آنکه نسخه دیگر همین کار را در زمان 3 دقیقه و 40 ثانیه انجام می دهد.
 
هر چند اپل تفاوت موجود را رد رده وای How To Geek اعلام کرده که سرعت انتقال داده ها با میزان حجم حافظه رابطه مستقیمی دارد پس  حافظه های ظرفیت بالا سرعت بهتری در عملکرد دارند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران

نظر شما چیست؟