اخبار لوازم خانگی

تولیدکنندگان با کیفیت داخلی در حال تولید هستند/رکود کاذب وجود ندارد

امسال با حمایت های مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با ورود و فروش کالای قاچاق و همچنین حمایت از کالای ایرانی، صنعت لوازم خانگی کشور در مسیر رشد قرار گرفته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امسال با حمایت های مقام معظم رهبری در خصوص  برخورد با ورود و فروش کالای قاچاق و همچنین حمایت از کالای ایرانی، صنعت لوازم خانگی کشور در مسیر رشد قرار گرفته است.

طحان پور در جمع خبرنگاران در خصوص حضور شرکت های واردکننده لوازم خانگی بیان داشت : تمامی این شرکت ها جزء بهترین و قانون مندترین شرکت های حوزه واردات هستند که از اصالت برخوردار بوده و تمامی حق و حقوق دولت را پرداخت کرده اند.همچنین در حوزه خدمات پس از فروش نیز عملکردشان قابل قبول بوده و مورد تایید اصناف می باشند.

بنابراین ضمن اینکه ما کالای درجه یک وارد نموده ایم  که از اصالت برخوردار می باشند و نموده اند و جزء بهترین کالاهای وارداتی بوده و خدمات پس از فروش ثبت شده دارند که مورد تایید امور اصناف می باشد

وی در ادامه افزود : جو روانی ایجاد شده در خصوص کمبود و گرانی کالا کذب محض است و بازدیدکنندگان می توانند با حضور در نمایشگاه از صحت و سقم آن مطلع شوند.در حال حاضر کالاهایی که در نمایشگاه ارائه می شود به هر تعداد که مردم بخواهند موجود بوده و با قیمت های سه ماه قبل  و همچنین با تخفیف ویژه تا حدود 15 درصد نیز ارائه می گردد.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران» طحان پور در خصوص کیفیت کالاهای ایرانی و قرار گرفتن غرفه های محصولات خارجی در کنار کالاهای ایرانی بیان داشت : ما نمی خواهیم بگوییم که کالای ایرانی دقیقا مثل کالای خارجی است اما قرار گرفتن کالاهای ایرانی در کنار کالاهای خارجی نیت اتحادیه بوده و به این واسطه خواسته ایم تا مردم و بازدیدکنندگان کیفیت محصولات را بسنجند تا مطلع شوند که بین این کالاها تفاوت چندانی وجود ندارد.

وی در پایان افزود : در خصوص رکود اقتصادی باید بگویم که بیشتر تولیدکنندگان با کیفیت در حال تولید می باشند و تنها تولیدکنندگانی که قیمت های بالایی دارند و یا محصولاتشان از کیفیت های پایینی بهره می برند از چرخه تولید و بازار خارج شده اند.

نظر شما چیست؟