اخبار لوازم خانگی

دامن زدن به بحران ارج کم لطفی به تولیدات داخلی بود/وزارت صنعتی ها از ارج دیدن می کنند

همت عمومی بر این است که ارج نابود نشود و در همین راستا صحبت هایی صورت گرفته و سرمایه گذاری هایی دارد انجام می شود. از وزارت صنایع تماس گرفته اند و به احتمال زیاد طی چند روز آینده بازدیدی از شرکت می کنند تا فرایند تولید را ببینند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابراهیم واحدی مدیر فروش ارج در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران در خصوص وضعیت کارخانه ارج اظهار داشت : کارخانه ارج قطع به یقین یکی از مهمترین و شاید نوستالوژیک ترین کارخانه های تولید کننده داخل است که در طی این چند سال مورد بی مهری های فراوان قرار گرفته است.

کارخانه ای با قدمتی نزدیک به 80 سال که این روزهای خبرهای خوبی از آن نمی شنویم و متاسفانه از حمایت هایی که باید صورت می گرفت خبری نبوده و نیست.

واحدی در خصوص وضعیت تولید محصولات ارج و بازار فروش آن به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : گرچه وضعیت ارج در شرایط خیلی مساعد به سر نمی برد اما به واسطه مدیران ارشد ارج و تصمیمات درست مدیریتی و ارق کارکنان آن ما در انبارهای خود محصول داریم و از روش نسبی بهره می بریم. گرچه با شرایط ایده آل کارخانه ای مثل ارج بسیار فاسله داریم اما ماهم مانند بسیاری ز شرکت ها، فراز و نشیب زیاد داشته ایم که اگر حمایت از آن صورت می گرفت شاید این فرازو نشیب ها حد طبیعی خودش را رد نمی کرد و به بحران نمی رسید.

وی در ادامه گفت : همت عمومی بر این است که ارج نابود نشود و در همین راستا صحبت هایی صورت گرفته و سرمایه گذاری هایی دارد انجام می شود. از وزارت صنایع تماس گرفته اند و به احتمال زیاد طی چند روز آینده بازدیدی از شرکت می کنند تا فرایند تولید را ببینند.

وی در خصوص خبرهای منتشر شده در خصوص تعطیلی ارج بیان داشت : رسانه های نیز کمی بی مهری کردند و خبرهای بحران کارخانه ارج را کمی بزرگ نمایی کرده اند.نه اینکه ارج در بحران نبود اما دامن زدن به این بحران نیز کم لطفی در خصوص تولید داخل بود.

مدیر فروش ارج در ادامه گفت: همه شرکت ها تعطیلات تابستانه و زمستانه جهت اورهال کردن ماشین الات و دستگاها را دارند و با توجه به میزان تجهیزات، میزان استراحت نیز متفاوت است. ما نیز در این شرایط بوده ایم و اخبار منشتر شده در زمان اورهال نمودن ماشین آلات بوده است.

وی در خصوص حضور ارج در نمایشگاه بیان داشت : ما در حال حاضر با محصولات قبلی خود پا به نمایشگاه گذاشته ایم و علیرغم هزینه ی زیادی که درشرایط فعلی بر ما تحمیل کرده،  آمده ایم تا بگوییم ارج هنوز زنده است.

وی در پایان گفتگو در خصوص نهوه حضور ارج در نمایشگاه آذرماه خاطرنشان کرد : هدف ما حضور پر قدرت تر در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی است.در این خصوص قصد داریم با محصولات جدیدتر وارد شویم و امیدواریم تا شروع نمایشگاه به این مهم دست پیدا کنیم.

نظر شما چیست؟