اخبار لوازم خانگی

سامسونگ در فکر توسعه VR برای گسترش سهم خود در بازار OLED

واحد Samsung Display در گسترس سهم خود در بازار پنل های OLED روی پنل های واقعیت مجازی حساب ویژه ای باز کرده است

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،

یکی از مهندسین ارشد این شرکت امروز در یکی از سمینارهای برگزار شده در کره جنوبی اظهار داشت: “بخشSamsung Display با توسعه پنل های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بدنبال افزایش سهم خود در بازار موبایلی پنل های OLED است.”

پارک وون سنگ، مهندس ارشد واحد Samsung Display که بعنوان یکی از سخنران های کنفرانس در نشست بین المللی Information Display در سئول اعلام نمود با فراگیر شدن اپلیکیشن های محبوب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده انتظار می رود بازار موبایلی OLED با رشد چشمگیری مواجه شود.

به گفته پارک واحد Samsung Display مشغول توسعه فناوری هایی است که موجب افزایش بهره وری انرژی در پنل های واقعیت مجازی می شوند که مصرف برق بالایی دارند. این مسئله همواره مانعی بر سر راه توسعه پنل های VR محسوب می شده که سامسونگ سخت در تلاش است تا این محدودیت های فنی را از میان بر دارد.

واحد Samsung Display اهمیت ویژه ای برای فناوری واقعیت افزوده قائل است. پارک با بیان اهمیت فناوری واقعیت افزوده و پشتیبانی آن در بازار اظهار داشت: “این فناوری اپلیکیشن های نوینی را ارائه می دهد که دنیای واقعی و دیجیتالی را باهم ترکیب می کند؛ در واقع عناصر آن در دنیای واقعی وجود دارند و بخش دیگر آن توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

وی در ادامه افزود: واحد Samsung Display در حال بررسی و حل مشکلاتی است که اغلب کاربران AR همواره از آن شکایت می کردند. یکی از مشکلاتی که کاربران همواره با آن دست و پنجه نرم می کردند، احساس درد و خشکی در چشم بود چرا که محبور بودند در شرایط نوری کم از یک فاصله کوتاه روی پنل فوکوس کنند.  البته این تنها یکی از مشکلاتی است که سامسونگ در پی رفع آن است. 

نظر شما چیست؟