اخبار لوازم خانگی

سامسونگ شایعه خرید امتیاز شرکت فرانسوی Focal را تکذیب کرد

گزارشاتی که در کره جنوبی منتشر شده نشان می دهد سامسونگ مشغول مذاکره با تولید کننده فرانسوی تجهیزات صوتی Focal برای به تملک در آوردن این شرکت است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ از مدتی قبل در فکرخرید امتیاز تولید کننده تجهیزات فرانسوی Focal بود. این غول فناوری کره ای قصد خود را از به تملک درآوردن این شرکت، پیشی گرفتن از رقبا در صنعت کسب و کار محصولات صوتی تصویری اعلام کرده است.

یکی از مدیران اجرایی سامسونگ که اسمی از آن برده نشده در گزارشی مفصل اعلام نمود سامسونگ در ابتدا قصد خرید امتیاز شرکت دانمارکی مشهور Bang & Olufsen داشت که در زمینه تولید تجهیزات صوتی فعالیت دارد اما به دلیل پیشنهاد گران قیمت این شرکت معامله صورت نگرفت. سپس سامسونگ که در معامله قبلی خود ناکام مانده بود تصمیم گرفت شرکت Focal را با مبلغ 265 میلیارد خریداری کند.

این خبر که توسط روزنامه Financial News کره جنوبی منتشر شده بود، مذاکرات میان سامسونگ و فوکال را در مراحل نهایی خود دانست و اعلام نمود غول فناوری کره ای تا پایان امسال قرارداد خود را با این شرکت کره ای تنظیم می کند. حالا سامسونگ با انتشار بیانیه ای رسمی شایعه خرید احتمالی تولید کننده فرانسوی را تکذیب نمود. این شرکت اظهار داشت:” خبر روزنامه Financial news  در مورد خرید Focal صحت ندارد.” البته کمپانی Focal در این باره هیچ اظهار نظری نکرده است.

نظر شما چیست؟