اخبار لوازم خانگی

حمایت از کارگر و تولید ایرانی در دستور کار هیوندای

شرکت هیوندای حدود 4 سال است که واردات این برند معتبر را در اختیار دارد و در این مدت در 21 استان کشور حضور فعالی داشته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هیوندای حدود 4 سال است که واردات این  برند معتبر را در اختیار دارد و در این مدت در 21 استان کشور حضور فعالی داشته است.

 اسحاقی مدیر فروش شرکت هیوندای در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ال کا ایران اظهار داشت : شرکت هیوندای در راستای حمایت از کارگر ایرانی و تولید ملی، در کنار واردات این برند، برند مولتی مکس را نیز وارد می کند که بیشتر واردات از این شرکت، واردات قطعات و به صورت SKD است. این قطعات وارد شده در داخل کشور و بین کارخانه های تولید کننده توزیع می شود تا چرخه تولید و صنعت کشور به کار خود ادامه دهد.

اسحاقی در پاسخ این پرسش خبرنگار ال کا ایران مبنی بر اینکه هیوندای چه برنامه ای برای خدمات پس از فروش دارد تا رضایت مشتریان خود را فراهم آورد گفت : خدمات پس از فروش این برند هم اکنون با نام هیوا سرویس عرضه می شود و شرکت هیوندای در اکثر استان هایی که در کشور در حال فعالیت است نمایندگی متمرکز دارد و با دفتر مرکزی که در مشهد مقدس واقع است در ارتباط مستقیم هستند.

وی در ادامه گفت : با توجه به اینکه معضل سرویس کار در بسیاری از بخش های خدمات پس از فروش وجود دارد، سرویس کار هایی که در اختیار شرکت می باشند بسیار با تجربه و البته آموزش هایی که برای آنها در نظر گرفته می شود کاملا تخصصی است.می توان گفت که شرایط خوبی را از نظر خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کنیم و تا کنون گزارش خاصی مبنی بر عدم نارضایتی شدید از بخش خدمات پس از فروش خود نداشته ایم.

اسحاقی در پایان از شرایط نمایشگاه ابراز رضایت کرد و افزود : ساعت کاری نمایشگاه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ولی چون بیشتر تعامل با عمده فروشان بازار مد نظر می باشد، از شرایط نمایشگاه راضی هستیم.

نظر شما چیست؟