اخبار لوازم خانگی

رونمایی از تلویزیون جدید شهاب در پنجمین نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی

مراسم رونمایی از محصول جدید مجموعه شهاب با حضور ولی زاده مدیرعامل شرکت شهاب و محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در پنجمین نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی تهران برگزار شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مراسم رونمایی از محصول جدید مجموعه شهاب با حضور ولی زاده مدیرعامل شرکت شهاب و محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در پنجمین نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، درابتدای مراسم مهندس ولی زاده ،مدیرعامل شرکت شهاب ضمن تشکر از حاضرین و مسئولان در مراسم، تلاش های مجموعه شرکت شهاب و تولید محصولات جدید را محصول تلاش های مسئولین مبارزه با قاچاق کالا دانست و اعلام داشت: تا قبل از شروع مبارزه با قاچاق کالا، مجموعه شهاب برنامه ای جهت توسعه و بازاریابی و حضور در نمایشگاه عرضه لوازم خانگی نداشته است. زیرا که مسئولین قبلی پیگیری مبارزه با قاچاق کالا، نفس تولیدکنندگان را بند آورده بودند.

ولی زاده گفت: با توجه به فشار به وجود آمده به متولیان قاچاق کالا، تصمیم بر این داریم از ماه آینده توسعه بازار را در دستور کار خود قرار داده و ظرفیت تولید را دو برابر کرده و همچنین از ابتدای زمستان سال جاری این ظرفیت تولید را به چهار برابر برسانیم و این مهم اتفاق نمی افتاد مگر با تلاش مسئولین.

در ادامه طحان پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی به صحبت پرداخت و گفت: در نمایشگاه امسال شاهد برندهایی با نام های خارجی هستیم، اما این برندها توسط طراحان و کارگران توانمند ایرانی ساخته شده است. تا یکسال گذشته بسیاری از برندهای معروف دنیا در کارخانه شهاب در حال تولید بود. اما به علت قاچاق کالا، تولید کارخانجات در حال کاهش یافتن بود و به همین علت اتحادیه لوازم خانگی به منظور جلوگیری از فروش کالای قاچاق و با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد عمل گردید.

طحان پور در ادامه افزود: نمی توان گفت که قاچاق کالا ریشه کن شده است و مبارزه با قاچاق کالا تا پایان سال ادامه خواهد داشت. بسیار خوشحالیم شرکت شهاب بهترین نوع تلویزیون را با بهترین کیفیت تولید می کند و در راستای حمایت ازتولید داخلی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

طحان پور گفت که از وارد کنندگانی که کالای خوب و با کیفیت وارد می کنند و خدمات پس از فروش مناسبی دارند نیز حمایت خواهد شد اما اهداف اصلی، خرید کالای ایرانی توسط مردم و نا امن نمودن بازار و عرضه کالای قاچاق می باشد.

در ادامه مراسم رونمایی از محصول جدید شهاب، مدیرعامل مجموعه شهاب اعلام داشت: ما نمی گوییم که مردم هر نوع کالای ایرانی را بخرند، بلکه تولید کننده باید بهترین کالای روز دنیا را با بهترین خدمات پس از فروش تولید کند تا مردم بتوانند آن را با کالاهای خارجی مقایسه کرده و در صورت مناسب بودن کیفیت و قیمت نسبت به خرید آن اقدام کنند.

ولی زاده از برنامه های این شرکت در خصوص خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: شرکت شهاب پیشرو در ارائه خدمات بوده و با برنامه های تدوین شده به بهترین مرکز خدمات پس از فروش در ایران و خاورمیانه تبدیل خواهد شد.

ولی زاده در پاسخ به خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص تعداد نمایندگی ها و خدمات پس از فروش در کشور گفت: این شرکت 360 مرکز خدمات پس از فروش در کشور دارد و تمامی مراکز خدمات پس از فروش جهت ارائه خدمات به درب منزل مشتریان مراجعه می نمایند و تا حد ممکن خدمات و سرویس را در محل مشتری انجام می دهند.

img-thumbnail

ولی زاده از ارائه طرحی نوین در خدمات پس از فروش خبر داد و افزود: شرکت شهاب در نظر دارد در خصوص مشتریانی که امکان ارائه خدمات پس از فروش در منزلشان وجود نداشته باشد، پیش از انتقال کالای مشتری، یک کالای مشابه در اختیارمشتری قرار گرفته تا بتواند از کالایی که خریداری نموده است استفاده نماید.

ولی زاده در خصوص برنامه های تولیدی شرکت شهاب گفت: این شرکت دو برنامه طرح و توسعه دارد. ابتدا طرح و توسعه محصولات صوتی و تصویری  و افزایش تولید محصولات، و سپس ورود یک یا دو محصول خانگی دیگر به سبد کالای شهاب تا پایان سال.

ولی زاده در پایان مراسم اظهار داشت: تولید در ایران مانند جهاد بوده و باعث ایجاد اشتغال می شود. تنها در یک صورت بیکاری جوانان ایرانی ریشه کن می شود و آن این است که تولیدکننده، تولید باکیفیت انجام دهد و مردم محصولات باکیفیت ایرانی بخرند تا چرخه تولید ادامه  و جوانان ایرانی مشغول به کار باشند تا زمانی که معضل بیکاری مرتفع شود.

نظر شما چیست؟