اخبار لوازم خانگی

افزایش فروش محصولات ال جی به واسطه ی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا

آخرین روز نمایشگاه در حالی سپری شد که غرفه ال جی ماننده روزهای قبل با استقبال خوبی مواجه گردید.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آخرین روز نمایشگاه در حالی سپری شد که غرفه ال جی ماننده روزهای قبل با استقبال خوبی مواجه گردید.

هادی ستار زاده مدیر فروش منطقه تهران ال جی (گلدیران) در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» در این خصوص بیان داشت : بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام شده بود گلدیران قصد داشت تا در نمایشگاه امسال طیف زیادی از محصولات لوازم خانگی ال جی را به عرصه نمایش بگذارد و با اجرایی شدن این طرح در پنجمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی تهران، با اقبال بازدیدکنندگان مواجه شدیم و از این بابت بسیار خوشحالیم که توانستیم رضایت مشتریان را جلب کنیم.

ستار زاده در پاسخ به سوال خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص وضعیت فروش ال جی در بازار ایران بیان کرد : سالهای گذشته به دلیل ورود کالاهای قاچاق به بازار ایران، شرایط فروش ال جی تا مرز ایده آل آن فاصله داشت.البته استان ها و شهرهای مرزی بیشتر از سایر نقاط کشور تحت شعاع این موضوع قرار گرفتند چرا که با ورود کالای قاچاق، خریداران کمتر تمایل به خرید کالا از نمایندگی های مجاز کشور را داشتند.

وی در ادامه افزود : البته بسیاری از خریداران متحمل ضررهای مالی شدند چارکه به دلیل ورود غیرقانونی و نوع ورود این کالاها به داخل کشور، خریداران پس از خرید کالا با مشکلاتی نظیر خرابی قطعات الکترونیکی مواجه می شدند که هیچ خدماتی شامل حال این کالاها نبود.

ستار زاده در ادامه با توجه تاثیرات اجرای طرح قاچاق کالا بر فروش ال جی به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : امسال وضعیت فروش محصولات ال جی متاثر از طرح مبارزه با کالای قاچاق بود و خوشبختانه اجرای این طرح چیزی حدود به 60 تا 70 درصد در افزایش فروش ال جی تاثیر داشت.

وی در پایان افزود : نمایندگان گلدیران در شهرهایی نظیر اصفهان و شیراز که جزء کلان شهرهای کشور به حساب می آیند، تحت تاثیر این طرح با افزایش فروش خوبی مواجه شدند که لازم است از دولت محترم و مسئولان اجرایی این طرح تشکر کنیم و به تک تک آنها خسته نباشید بگوییم.

نظر شما چیست؟