اخبار لوازم خانگی

هدف سام رقابت با برندهای معتبر دنیا در بازار لوازم خانگی ایران است

شرکت سام گروه آتی یکی از دپارتمان های موازی با شرکت سامسونگ می باشد که به نحوی اعلام استقلال کرده و به صورت مستقل و موازی در حوزه صنعت لوازم خانگی وارد بازار شده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سام گروه آتی یکی از دپارتمان های موازی با شرکت سامسونگ می باشد که به نحوی اعلام استقلال کرده و به صورت مستقل و موازی در حوزه صنعت لوازم خانگی وارد بازار شده است.

عباس لواسانی مدیر فروش گروه سام در این خصوص به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : شرکت سامسونگ در حوزه عرضه محصولات بزرگ ماننده یخچال، تلوزیون،  ماشین لباس شویی و غیره در ایران فعالیت می کند و این امر باعث شده تا مشتریان محصولات کوچک این شرکت وقت زیادی را صرف خرید این محصولات از سامسونگ کنند.

وی در ادامه افزود : شرکت سام گروه آتی با تفکر عرضه محصولات کوچک در بازار ایران، پا به این عرصه نهاد تا خریداران این محصولات از کیفیت محصولات کوچک این برند لذت ببرند.

لواسانی با اشاره به تاثیرات مثبت نمایشگاه در خصوص عرضه محصولات لوازم خانگی برندهای مختلف، افزود : برگزاری اینگونه نمایشگاه تاثیرات مثبت به سزایی در ارتباط مشتریان و برندهای حال حاضر لوازم خانگی ایران خواهد گذاشت.اما فکر می کنم رفاه حال بازدیدکنندگان از اینگونه نمایشگاه ها می بایست در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه بیان داشت : بزرگی سالن و امکانات رفاهی بیشتر به ویژه پارکینگ مناسب، از ویژگی های یک نمایشگاه خوب به شمار می رود که البته مسئولین برگزاری این نمایشگاه در حد توان خود به این مهم پرداخته اند، اما لازم است از سالهای بعد در این زمینه بیشتر فعالیت شود.

لواسانی در پاسخ به سوال خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص برنامه های آتی گروه سام بیان کرد : گروه سام با تعریف یک طرح 5 ساله در حوزه بازار لوازم خانگی پا به عرصه رقابت با دیگر رقبای داخلی و خارجی خود گذاشته است و تا کنون می توان گفت به 65 درصد از اهداف این طرح با موفقیت دست یافته ایم.

مدیر فروش سام گروه آتی ادامه داد : پنجمین نمایشگاه  عرضه لوازم خانگی و همچنین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی که در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، فرصت مناسبی برای پیشبرد ادامه روند رو به جلوی گروه سام خواهد بود. سام گروه آتی با حضور در نمایشگاه بین المللی قصد دارد در کنار رقبای قدرتمند بازار لوازم خانگی ایران قرار بگیرد چنانکه برای رسیدن به اهداف خود و تفکرات بزرگ مجموعه سام، حضور در این نمایشگاه بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

لواسانی در پایان با اشاره به روند تاثیرگذار جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار لوازم خانگی بیان داشت : جلوگیری از ورود کالای قاچاق نتیجه اش اعتماد سرمایه گزاران به بازار ایران خواهد بود.تولیدکنندگان داخلی بدون ترس به امر تولید خواهند پرداخت و به دنبال آن کشور از اقتصاد پویاتری بهره خواهد برد.

نظر شما چیست؟