اخبار لوازم خانگی

طراحی گلکسی اس8 ماهرانه تر و دوربین آن پیشرفته تر خواهد بود

ال کا ایران : یکی از مدیران ارشد این شرکت اخیرا اطلاعات جدیدی درباره آخرین اسمارت فون پرچمدار سامسونگ افشا کرده که قرار است با تخفیف قابل توجهی در اختیار کاربران نوت7 معیوب قرار گیرد. به گفته لی جائه یونگ، نایب رییس سامسونگ گلکسی S8 از طراحی ماهرانه تر و زیباتری بهره می برد و مجهز به دوربینی بهبود یافته خواهد بود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همواره گفته های لی جائه یونگ به حقیقت می پیوندند چرا که وی پسر مدیرعامل بیمار سامسونگ است که به اعتقاد عده ای پس از مرگش جانشین وی باشد. کاندیداتوری وی برای عضویت در هیات مدیره در جلسه ای که روز پنج شنبه برگزار شده بود با موافقت سهامداران تایید شد که به نظر می رسد این گام وی را به جانشینی پدرش نزدیک می کند .

انتظار می رود در گلکسی اس8 شاهد تغییرات سخت افزاری چشمگیری باشیم؛ همچنین این دستگاه اولین اسمارت فون سامسونگ خواهد بود که از دوربین دوگانه بهره می برد.

علاوه بر این گفته می شود اس8 اولین اسمارت فونی خواهد بود به فناوری حسگر تشخیص اپتیکال اثر انگشت که به مراتب دقیق تر و سریع تر از سنسور تشخیص اثرانگشت مافوق صوت است تجهیز می شود.

پیش از این شایعه رونمایی زودتر ازانتظار گلکسی اس8 در فضای مجازی منتشر شده بود؛ در نتیجه احتمال می رود این دستگاه در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی شود که ماه فوریه در بارسلونا برگزار می شود.

نظر شما چیست؟