اخبار لوازم خانگی

پتنت جدیدی از قابلیت های سنسور اثر انگشت سامسونگ منتشر شد

ال کا ایران : اخیرا در خواست ثبت پتنت جدید سامسونگ در کره جنوبی منتشر شده است. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد قابلیت سوایپ را در حسگر اثر انگشت این دستگاه ارائه دهد. این فناوری قابلیت های کاربردی زیادی را به سنسور اثر انگشت سامسونگ اضافه می کند و کاربران را قادر می سازد تا با کشیدن انگشت بر روی نمایشگر دستگاه به شیوه سوایپ اقدامات خاصی را انجام دهند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا شاهد معرفی گوشی جدیدی از سوی گوگل با عنوان پیکسل بودیم که ویژگی حسگر اثر انگشت آن کاربردهای جدیدی را به ارمغان آورده است. بواسطه یکی از این قابلیت ها کاربران می توانند با کشیدن انگشتان به سمت پایین بر روی اسکنر اثر انگشت که در پشت پیکسل واقع شده، اعلانیه ها را ببینند.سامسونگ نیز حدود دو سال پیش پتنت هایی مشابه این قابلیت به ثبت رسانده که به تازگی منتشر شده است.

یکی از موارد ذکر شده در این پتنت نشان می دهد که چگونه کاربران می توانند با قرار دادن انگشت خود بر روی سنسور اثر انگشت قفل صفحه راباز کرده و اپلیکیشن مورد نظر خود را به سرعت اجرا کنند.  

از آنجایی که سامسونگ به تازگی این پتنت را به ثبت رسانیده، نباید توقع ارائه این فناوری در جدیدترین پرچمدار این شرکت را داشته باشیم. احتمال می رود گلکسی اس8 اولین دستگاه مجهز به سنسور نوری اثر انگشت باشد که نیاز به اسکنر دیگری را از بین می برد.

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • coolerbaneh | 11 فروردین 1398 در 5:51 ق.ظ

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت
    ها هستید.