اخبار لوازم خانگی

افزایش اینترنت موبایلی تا ۷۵ درصد

۷۵ درصد استفاده اینترنت در سال ۲۰۱۷، موبایلی خواهد بود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نقل از رویترز، ۷۵ درصد استفاده از اینترنت در سال ۲۰۱۷، مربوط به تلفن همراه خواهد شد، از آنجایی که شمار فزاینده‌ای از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به وب در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها دسترسی دارند. 
 

آژانس رسانه‌ای زنیت (Zenith) همچنین قبلا تخمین زده بود که ۷۱ درصد از مصرف اینترنت در سال ۲۰۱۶ به تلفن همراه مربوط می‌شود. همچنین ۶۰ درصد از دلار تبلیغات اینترنت جهانی از تبلیغات تلفن همراه در سال ۲۰۱۸ می‌آید. تمامی مخارج تبلیغات تلفن همراه در سال ۲۰۱۸، ۱۳۴ میلیارد دلار خواهد بود. زنیت همچنین هزینه تبلیغات موبایلی جهانی اینترنتی سال ۲۰۱۶ را ۷۱ میلیارد دلار تخمین زده بود.

اسکات سینگر مدیر اجرایی رسانه‌های دیجیتال و مدیرعامل شرکت مشاوره نوآوری DDG می‌گوید: در چهار سال آینده شاهد خواهید بود که مجموع استفاده از اینترنت برای موبایل از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد می‌رسد.افزایش مصرف داده تلفن همراه، از جمله ویدئو، شرکت‌های مخابراتی را به سمت اتصال به محتوا و توزیع دیجیتال سوق می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آنها شرط بندی می‌کنند که می‌توانند بینندگان را به ویدیوهای آنلاین و مطالب دیگر که بر روی شبکه‌های اینترنتی و بی‌سیم بازپخش می‌شوند، تطمیع کنند، در حالی که همچنین تبلیغ‌کنندگان را به رشد درآمد حاصل از تبلیغات جذب می‌کنند.

نظر شما چیست؟