اخبار لوازم خانگی

آغاز بهره برداری و تولید انبوه جدیدترین یخچال فریزر سایدبای ساید اسنوا

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در کارخانه‌های تولیدی لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب، از تولید انبوه جدیدترین یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا به‌عنوان پیشرفته‌ترین دستاورد صنعت لوازم‌خانگی ایران بهره‌برداری کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به همراه محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر هیئت همراه از خط تولید محصولات برودتی گروه صنعتی انتخاب به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی ایران بازدید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور در جریان این بازدید و در خط تولید محصولات برودتی گروه صنعتی انتخاب، از تولید جدیدترین دستاورد متخصصین ایرانی واحد تحقیق و توسعه اسنوا بهره‌برداری کرد تا یخچال‌فریزر «گالری» با آغاز عملیات بهره‌برداری و تولید انبوه، به بازار لوازم‌خانگی ایران عرضه شود.

این یخچال‌فریزر، محصول دانش‌بنیان واحد توسعه و تحقیق گروه صنعتی انتخاب و طراحی متخصصان ایرانی است که با ویژگی‌های ممتاز در زمینه دسترسی آسان به مواد غذایی، مصرف بهینه انرژی، ظرفیت و گنجایش مناسب و همچنین توجه به افزایش ماندگاری و حفظ تازگی مواد غذایی، برای راحتی و آسایش مصرف‌کنندگان طراحی شده است

نظر شما چیست؟