اخبار لوازم خانگی

تعطیل شدن سرویس OnCircle توسط سامسونگ

سامسونگ ماه آینده سرویس OnCircle را تعطیل می کند

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ در نوار People edge تعبیه شده در لبه منحنی اسمارت فون +Galaxy S6 edge یک آیکون جدید به نام OnCircle اضافه کرده بود که امکان ارسال تصاویر، شکلک و پوک کردن مخاطبین موجود در سرویس People edge از طریق قسمت لبه منحنی دستگاه را برای کاربران فراهم میساخت.

اما گویا کاربران نسبت به آن تمایلی نشان نداده و آن را قابلیتی بی استفاده دانستند. فرآیند تنظیمات اولیه این سرویس نیازمند اتصال از طریق شبکه سلولار موبایلی خواهد بود. در نتیجه شماره آن ها برای سرویس OnCircle فعال خواهد شد.

در واقع مدت زمان ارسال پیام به مخاطبین گزینش شده بیشتر از حد معمول به طول می انجامید در نتیجه کاربران ترجیح دادند از طریق برنامه های چت معمولی برای ارسال محتواهای این چنینی استفاده کنند.

به نظر می رسد این مسئله نیز به ذهن سامسونگ خطور کرده چرا غول فناوری کره ای قصد تعطیل کردن این سرویس را دارد.

سامسونگ امروز به روزرسانی جدیدی برای قابلیت People edge منتشر کرده که به لیست تغییرات ایجاد شده آن اعلانیه انقضای سرویس OnCircle را اضافه کرده است.

این اعلانیه خبر از حذف ویژگی OnCircle در تاریخ 16 دسامبر می دهد و دلیل آن را “تغییر در سیاست داخلی شرکت” عنوان می کند. با وجود اینکه سامسونگ پشتیبانی خود را برای همیشه از OnCircle قطع می کند، اما کاربران همچنان می توانند از نوار People edge استفاده کنند.

نظر شما چیست؟