اخبار لوازم خانگی

سوء استفاده از اعتماد صاحب فروشگاه

فرمانده انتظامي استان گیلان از دستگيري سارقان لوازم خانگي كه با سوء استفاده از اعتماد صاحب فروشگاه دو ميليارد و 700 ميليون ريال از وي سرقت كرده بودند، در شهرستان لنگرود خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار محمدرضا ميرحيدري در تشريح اين خبر گفت: كارآگاهان آگاهي شهرستان لنگرود در پي شكايت فردي مبني بر اينكه اجناس فروشگاه لوازم خانگي وي در طول يكسال اخير توسط افرادي ناشناس مورد سرقت قرار گرفته است، رسيدگي به اين موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه كارآگاهان آگاهي در تحقيقات خود از كاركنان اين فروشگاه، به يكي از كارگران 39 ساله مشكوك شده و وي را دستگير كردند،افزود: متهم دستگير شده در تحقيقات پليس به سرقت لوازم خانگي از فروشگاه و انتقال آن به منزل مسكوني خود اعتراف كرد.

سردار ميرحيدري با بيان اينكه كارآگاهان ضمن اخذ حكم قضائي در بازرسي از منزل متهم261 قلم انواع لوازم خانگي كشف كردند، بيان داشت: دو همدست 31 ساله متهم نيز كه در اين فروشگاه كار مي كردند، دستگير شدند.

وي با اشاره به اينكه حسابدار اين فروشگاه كه سر دسته اين باند بوده، هم اكنون متواري بوده و دستگيري وي در دستوركار پليس قرار دارد،اظهار داشت: ارزش ريالي لوازم كشف شده طبق برآورد صورت گرفته دو ميليارد و 700 ميليون ريال اعلام شده است.
فرمانده انتظامي استان گيلان با تاكيد بر اينكه اماكن تجاري بايد به انواع تجهيزات حفاظتي مجهز باشند، از صاحبان اماكن تجاري خواست در جذب افراد دقت بيشتري كرده و به هركسي اطمينان نكنند.

نظر شما چیست؟