اخبار لوازم خانگی

کشف بیش از 7 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در استان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در استان گلستان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان موفق به کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح، پلیس آگاهی موفق به کشف مقادیری انواع کالای ممنوعه نیز شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان کشف لوازم خانگی، صوتی و تصویری و لوازم آرایشی و بهداشتی را از دیگر موفقیت‌های ماموران در این طرح اعلام کرد و گفت: مجموع ارزش ریالی این میزان اقلام کشف شده هفت میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

جاویدان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس آگاهی در سال جاری است که با توجه به شعار سال، یکی از اقدامات ضروری و مهم پلیس  محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا سبب توسعه تولید داخلی و جلوگیری از ضربه خوردن تولیدکنندگان و اقتصاد داخلی کشور می‌شود که نتیجه آن تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان گلستان خاطر نشان کرد: در این راستا مردم نیز می‌توانند با پلیس همکاری و مشارکت داشته باشند که تلفن 110، پل مستقیم پلیس و مردم است که شهروندان می توانند اطلاعات و اخبار خود را در خصوص فعالیت حاملان کالای قاچاق، به پلیس گزارش دهند.

نظر شما چیست؟