اخبار لوازم خانگی

اپلیکیشن Samsung Link تعطیل شد

سامسونگ بدون اطلاع کاربران پشتیبانی از اپلیکیشن Link را قطع کرد

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ بدون ارسال هرگونه اعلانیه قبلی تصمیم گرفته تا پشتیبانی از اپلیکیشن Samsung Link را از تاریخ 1 نوامبر برای همیشه پایان دهد. این بدان معنی است که اپلیکیشن Samsung Link با شروع ماه جدید دیگر قابل دانلود نخواهد بود.

سامسونگ دلیل این اقدام را تغییر در سیاست های داخلی خود عنوان نموده، اگرچه غول فناوری کره ای اعلام نمود افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می کردند می توانند به فایل های قبلی خود دسترسی داشته باشند.

در واقع، تمام فایل های ذخیره شده در دستگاه های ثبت شده و یا فضای ابری چنانچه از قبل پاک نشده باشند در دسترس باقی خواهند ماند. متاسفانه هنوز مشخص نیست کاربران تا چه زمانی می توانند از فایل های باقی مانده روی هر دستگاه  و فضای ذخیره سازی ابری بهره ببرند.

 

گفته می شود امکان پاک شدن برخی اپلیکیشن های Samsung Link از روی تعدادی از دستگاه های سامسونگ وجود ندارد. به گزارش سامسونگ، کاربرانی که نمی توانند این اپلیکیشن را پاک کنند، باید ابتدا برنامه را به آخرین نسخه موجود به روز رسانی کنند.

همچنین تلویزیون های هوشمند سامسونگ که اپلیکیشن Samsung Link را به صورت پیشفرض بر روی دستگاه های خود نصب کرده اند، به راحتی و تنها با به روز رسانی نرم افزار تلویزیون می توانند اپلیکیشن را پاک کنند.

گفتنی است Link یکی از قدیمیترین نرم افزاری های کاربردی اندرویدی ساخته سامسونگ بود که در ابتدا تحت عنوان AllShare Play با گلکسی اس3 رونمایی شد.

نظر شما چیست؟