اخبار لوازم خانگی

سامسونگ وجود دستیار صوتی در گلکسی اس8 را تایید کرد

شرکت سامسونگ اعلام کرد : گلکسی اس8 مجهز به دستیار هوشمند صوتی خواهد بود

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از روزی که سامسونگ به طور رسمی شرکت نوپای Viv Labs که توسط توسعه دهندگان سیری تاسیس شده بود را به تملک خود در آورد، حجم شایعات استفاده سامسونگ از فناوری Viv Labs برای ساخت دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزودن به قابلیت های گلکسی اس8 روز به روز در حال گسترش بود. همانطور که پیشتر گزارش کردیم احتمال می رود شاهد این فناوری با اسم Bixby باشیم.

در توییتی که اخیرا منتشر شده، سامسونگ بدون پرداختن به جزییات اعلام نموده نسل بعدی پرچمدارهای این شرکت قرار است به دستیار صوتی تجهیز شود.

سامسونگ در نظر دارد با یکپارچه سازی پلتفرم هوش مصنوعی AI  آزمایشگاه به نام Viv با اسمارت فون های سری گلکسی، سپس خدمات آن را در لوازم خانگی و گجت های پوشیدنی توسعه دهد.

به گفته این شرکت کاربران قادر خواهند بود از طریق این دستیار به سرویس های شخص ثالث دسترسی داشته باشند.

البته سامسونگ در مورد خدمات ارائه شده توسط این دستیار هوش مصنوعی چیزی نگفت، اما مشتریان می توانند از سرویس های شخص ثالث به راحتی بهره گیرند.

ری اینجونگ معاون اجرایی غول فناوری ضمن اظهار اینکه امکان یکپارچه سازی اپلیکیشن های توسعه دهندگان به دستیار هوشمند سامسونگ افزود: ” این دستیار صوتی طوری طراحی شده که حتی اگر سامسونگ به نوبه خود کاری در این زمینه انجام ندهد، هرچه خدمات بیشتری به این هوش مصنوعی متصل شود، به مراتب هوشمند تر خواهد شد و فعالیت های بیشتری را خواهد آموخت که در نهایت بهترین تجربه کاربری  را به مصرف کننده نهایی ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟