اخبار لوازم خانگی

تصویر مفهومی جدیدی از اسمارت فون های تاشو Galaxy X + تصاویر

انتشار تصویر مفهومی جدیدی از اسمارت فون های تاشو Galaxy X سامسونگ

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدت هاست اخبار و پنت های مرتبط زیادی درباره اسمارت فون پرچمدار سامسونگ با عنوان Project Valley منتشر می شود که گفته می شود مجهز به پنلی خمیده خواهد بود. اگرچه ابتدای امروز پتنت جدیدی منتشر شد که نه تنها نمایشگر آخرین دستاوردهای سامسونگ در تولید این دستگاه بود، بلکه تصویر واضح تری از شمایل نهایی محصول در اختیار کاربران قرار می دهد.

تصاویر منتشر شده حالت خم شدگی این دستگاه را از زوایای مختلف نشان می دهد؛ قسمت رول شونده این دستگاه تا حدود زیادی به Microsoft Surface Book  شباهت دارد به طوری که این دستگاه در هنگام خم شدن حفره ای مشابه با آن چه ردموندی ها ساختند ایجاد می کند. اگرچه هنوز هم این اقدام سامسونگ گام بزرگی در جهت توسعه صنعت اسمارت فون ها به شمار می رود.

طراحی اسمارت فون های منحنی سامسونگ برای اولین بار همراه با اسمارت فون گلکسی نوت اج پا به عرصه وجود گذاشت و اسمارت فون Galaxy X نیز اولین دستگاهی خواهد بود که نمایشگری کاملا تاشو خواهد داشت.

انتظار می رود تا پایان سال 2016 از اسمارت فون Galaxy X رونمایی شود، اما به گفته شایعات سامسونگ در نظر دارد تا تاریخ رونمایی از این پروژه را به سال 2017 موکول کند.

نظر شما چیست؟