اخبار لوازم خانگی

طرح تشویقی سامسونگ برای توسعه اپلیکیشن های تایزنی

سامسونگ در تلاش است تا توسعه دهندگان را به طراحی اپلیکیشن هایی برای اسمارت فون های تایزنی تشویق نماید

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در همین راستا غول فناوری کره ای طی اقدامی جدید برای حمایت و ایجاد انگیزه در توسعه دهندگان جشنواره تشویقیTizen Mobile App Incentive را به راه انداخته که به موجب آن طی ماه های فوریه تا اکتبر 2017، در مجموع حدود 9 میلیارد دلار جایزه به توسعه دهندگانی که طرح تولیدی آن ها در زمره 100 اپلیکیشن برتر قرار گیرد اهدا می کند.

طبق اعلام سامسونگ در مدت تعیین شده آخر هر ماه اپلیکیشن هایی که جزو 100 نرم افزار برتر در فروشگاه اپ تایزن قرار گیرند و درصد دانلود بالایی داشته باشند، مبلغی در حدود 10 هزار دلار به توسعه دهنده آن از طرف غول فناوری کره ای اعطا می شود. توسعه دهندگانی که قصد دارد دراین جشنواره شرکت کنند از ابتدای ماه ژانویه باید برای آن اقدام کنند.

در واقع سامسونگ قصد  دارد تا با گسترش توسعه اپ های تایزنی سیستم عامل انحصاری خود را همگانی کند. چرا که از طرف دیگر پس از اتفاقات ناگواری که برای گلکسی نوت7 افتاد گوشی ‌های اختصاصی گوگل یعنی پیکسل و پیکسل ایکس ‌ال رکورد فروش دستگاه های اندرویدی را گذراندند.

البته گوگل همواره در برنامه های خود اعلام نموده که شرکای موبایلی خود را هیچگاه رها نخواهد کرد اما گویا سامسونگ قصد توسعه اکوسیستم انحصاری خود را دارد.

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند سامسونگ Z1, Z2 و Z3 مجهز به سیستم عامل تایزن هستند که احتمال می ‌رود تا سال آینده یک گوشی دیگر نیز با این سیستم عامل به جمع تایزنی های سامسونگ بپیوندد.

نظر شما چیست؟