اخبار لوازم خانگی

نسخه بتای اندروید7 از Gear VR پشتیبانی نمی کند

پشتیبانی اندروید نوقا از واقعیت مجازی قطع شده است

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدتیست سامسونگ نسخه آزمایشی اندروید 7 نوقا را برای پرچمداران گلکسی اس7 و اس7 اج منتشر کرده است . این برنامه در کشورهای ایالت متحده آمریکا، انگلستان، کره جنوبی و چین در دسترس کاربران قرار گرفت. کاربران علاقه مند پس از ثبت نام از طریق اپلیکیشن ها در صورت انتخاب شدن می توانند به نسخه بتای این نرم افزار دسترسی داشته باشند.

آن هایی که از طریق این برنامه گزینش می شوند بهتر است بدانند که اندروید 7 نوقا  برای پرچمداران گلکسی اس7 و اس7 اج از Gear VR پشتیبانی نمی کنند.

اخیرا کاربرانی که تجربه کاربری با این سیستم عامل را داشتند خبر از بروز باگ در این به روز رسانی حین استفاده از هدست واقعیت مجازی دادند. به گفته آن ها دیگر نمی توانند از هدست واقعیت مجازی Gear VR روی گلکسی اس 7 و اس 7 اج خود استفاده کنند.

علت این مسئله هنوز مشخص نیست اما احتمال می رود اپلیکیشن Oculus Store از اندروید نوقا پشتیبانی نکند یا اینکه بدلیل استفاده از کدهای گلکسی نوت7 از آنجایی که این اپلیکیشن اتصال خود را با فبلت مورد نظر قطع نموده باعث بروز آن شده است. حالا تا زمانی که سامسونگ علت این مسئله را کشف و برای رفع آن اقدام کند، کاربران باید در نظر داشته باشند در صورت به روز رسانی به جدیدترین نسخه بتای اندروید نوقا دیگر امکان استفاده از هدست Gear VR برای آن ها ممکن نخواهد بود.

نظر شما چیست؟