اخبار لوازم خانگی

احتمال عرضه نسخه مشکی براق اس7 در ماه آینده

سامسونگ نسخه براق مشکی گلکسی اس7 را از ماه آینده عرضه می کند

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا گزارش شده سامسونگ قرار است توجه مصرف کنندگان را با عرضه دو رنگ جدید از سری گلکسی اس7 به خود جلب کند. این شرکت پیشتر با عرضه نسخه آبی مرجانی گلکسی اس7 اج این استراتژی را اجرا کرده است.

طبق گزارش منابع خبری خارج از کره، این شرکت قصد دارد تا با عرضه یک رنگ جدید از گلکسی اس7 در ماه آینده به رقابت نسخه Jet Black آیفون7 برود. ظاهرا نسخه جدید گلکسی اس7 ماه دسامبر در رنگ مشکی براق عرضه خواهد شد.

این اسمارت فون در ابتدا با رنگ مشکی عقیق سلیمانی عرضه شده بود که روکش ماتی داشت. نسخه مشکی براق این دستگاه همانطور که از اسم آن پیداست، کاملا براق خواهد بود. متاسفانه همانطور که در نسخه جت بلک آیفون7 شاهد آن بودیم، ممکن است این نسخه نیز به راحتی خط و خش بیفتد.

در این گزارش خبری از اینکه آیا این نسخه محدود به بازارهای کره جنوبی خواهد بود یا اینکه در سراسر جهان نیز عرضه خواهد شد مطرح نشده است.

باید منتظر باشیم تا ببینیم نسخه آبی مرجانی گلکسی اس7 اج در چند بازار جهان عرضه خواهد شد؛ بدین ترتیب میتوان انتظار روندی مشابه آن را برای نسخه مشکی عقیق سلیمانی برای گلکسی اس7 پیش بینی کنیم.

نظر شما چیست؟